Subiektywnie:

Według nas 1.5 dCi to najlepszy motor do Dustera. Być może moc wynosząca 110 koni mechanicznych nie robi wielkiego wrażenia, jednak wysoki moment 260 Nm rozwijany przed 2000 RPM oraz krótkie przełożenia dają sporą dynamikę w warunkach miejskich. Pierwszą setkę osiągnęliśmy książkowo – zajęło nam to 12.4 s.

Rumuński SUV zaskakuje na plus elastycznością, 80-120 km/h na każdym biegu to kwesta około 10 s. Przekłada się to na naprawdę niełzy komfort w trasie. Wyprzedzanie nie jest dla Dustera większym problemem, dzięki czemu nie musimy planować tego manewru w kalendarzu.

UWAGA!

W trasie do prędkości ok. 120 km/h, Duster jest zaskakująco dynamiczny i z tą prędkością najlepiej podróżować. Powyżej robi się głośno, mało dynamicznie i paliwożernie. Ruszanie z 2 biegu to norma, chyba że jedziecie poza utwardzoną drogą.

Zmierzone czasy
0-100 km/h – 12,4s (deklarowane 12,4s)
0-160 km/h – 27,3s
80-120 km/h z 4 na 5 – 10s
80-120 km/h na 5 biegu – 9,5s
80-120 km/h na 6 biegu – 12,1s

Duster może pochwalić się naprawdę niezłymi właściwościami terenowymi, dlatego też postanowiliśmy zabrać go poza utwardzone drogi. Jak Dacia poradziła sobie z nimi możecie zobaczyć w naszym MATERIALE WIDEO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ