Subiektywnie:

Silnik 1.2 TSI zamyka gamę benzynowych jednostek napędowych w Skodzie Fabi. Z niewielkiej pojemności dzięki turbosprężarce udało wykrzesać się 110 koni mechanicznych, pozwalających na katalogowe rozpędzenie czeskiego malucha do pierwszej setki w czasie 9,4 sekundy. Mimo usilnych starań i wielu prób nie udało nam się powtórzyć tego wyniku.

Moment obrotowy równy 175 Nm nie wygląda obiecująco, jednak wyniki elastyczności wyszły bardzo korzystnie. To zasługa 6 biegowej skrzyni zestopniowanej świetnie pod osiągi TSI. Należy pamiętać, że poniżej 2000 RPM motor jest dość mułowaty i nie zachęca do dynamicznej jazdy.

UWAGA!

1.2 TSI to jedyny 4-cylindrowiec w gamie Fabii! Jest ekonomiczny, kulturalny i jeśli Skoda ma być dla was nie tylko wózkiem wożącym zakupy ze sklepu do domu, to jest to godny polecenia silnik.

Zmierzone czasy
0-100 km/h – 9,9s (deklarowane 9,4s)
0-160 km/h – 27,2s
80-120 km/h na 3 biegu – 7,2s
80-120 km/h na 4 biegu – 9,6s
80-120 km/h na 5 biegu – 13,2s
80-120 km/h na 6 biegu – 18s

Po więcej wrażeń z jazdy odsyłamy was do pełnego TESTU Skody Fabii

ZOSTAW ODPOWIEDŹ